۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

الیوم الثامن - قاومت ایران عنصر اصلی ابزار سرکوب در رژیم ولایت فقیه را مورد بررسی قرار داد

 



الیوم الثامن-یمن

اول اوت2022-10مرداد1401

اجلاس شورای ملی در 10 کشور با حضور مریم رجوی…

این دوره مصادف با نصب جلاد قتل عام 1988 به سمت ریاست جمهوری است. دوره ای که رژیم آخوندها در محاصره بحران های داخلی و خارجی،به ادامه اعدام و سرکوب هر چه بیشتر و سرکوب و توهین وحشیانه زنان متوسل شد.

اجلاس شورای ملی مقاومت ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تأسیس این شورا به مدت دو روز در 10 کشور جهان با حضور خانم مریم رجوی،رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران دررابطه با دوره واگذاری حاکمیت به مردم ایران برگزار شد و در آن اعضای شورا و افراد ناظر در فرانسه، آلمان، سوئد، هلند، انگلستان، آمریکا، ایتالیا، سوئیس، بلژیک و آلبانی شرکت کردند.

مذاکرات اجلاس شورا تا حوالی نیمه شب جمعه ۷ مرداد ادامه داشت و 45 تن از اعضا و ناظران شورا سخنرانی نمودند.

در اجلاس شورا وضعیت بحرانی رژیم و جامعه انفجاری،بالا گرفتن اعتراضهای اقشار مختلف اجتماعی،موقعیت و دستاوردهای یگانه جایگزین دموکراتیک، همبستگی بین المللی با مقاومت ایران و کارزارهای جهانی علیه اعدامها و جنایات ضدبشری و تروریسم رژیم آخوندی را مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

از دیگر موضوعات مطرح شده در اجلاس شورا پیوند قیامها و خیزشها با گسترش فعالیتهای کانونهای شورشی، کارزار جلوگیری از برگرداندن دیپلومات تروریست بمب‌گذار به نزد رژیم، اعتلای جنبش دادخواهی و درهم شکستن توطئه رژیم برای هویت زدایی از۳۰ هزار سربه‌دار سرموضع و هم چنین فجایع اجتماعی و زیست محیطی و تلفات تأسف‌بار وخسارات گسترده سیل‌های ویرانگر و شیوع مجدد کرونا از دیگر مسائل مورد بحث در اجلاس شورا بود.

خانم مریم رجوی درسخنان افتتاحیه، در نخستین روز اجلاس شورا تأکید کرد: دوره یکسالة پس از اجلاس قبلی شورا تا اجلاس حاضر با گسترش جبهه‌های رزم و تلاش مقاومت و ارتقای فعالیت‌ها و موضع تنها جایگزین دمکراتیک برجسته می‌شود.

در دوره یکساله ۳۰خرداد ۱۴۰۰تا ۳۰خرداد ۱۴۰۱نیروی سازمان‌یافتة‌ مقاومت در رویارویی با فاشیسم دینی که در چارچوب کانون‌های شورشی و شوراهای مقاومت مردمی فعالیت می‌کنند، گسترش چشمگیری داشته و شمار عملیات اختناق شکن کانون‌های شورشی به‌ بیش از ۲۳۰۰ مورد رسیده است.

این دوران مصادف است با ریاست جمهوری جلاد ۶۷. دورانی که رژیم آخوندی در محاصره بحرانهای داخلی و خارجی به اعدام و سرکوب هر چه بیشتر و ضرب و شتم وحشیانه زنان روی آورده است.

اعدام های ثبت شده در دورة ریاست رئیسی دست کم ۵۲۰  مورد و بسا بیشتر از سالهای قبل است. فقط در ۵ روز اول مرداد، ۲۰زندانی از جمله ۲ زن اعدام شده اند.

خانم رجوی افزود : سرکوب زنان میهن مان در این ایام تحت عنوان آخوند ساخته بدحجابی ابعاد بی‌سابقه ای به خود گرفته و کار به جایی رسیده که تعرض به زنان به گورستانها هم راه برده و سنگ مزار بسیاری از زنان را به همین بهانه تخریب می‌کنند.

راستی که مذاکره و گفتگو با رژیمی که ننگ بشریت معاصر است، شرم‌آور و همچنین لگد مال کردن ارزش هایی است که بشریت، آن را با میلیونها و میلیونها قربانی بدست آورده است. این رژیم باید از جامعه جهانی طرد شود.

شورای ملی مقاومت برای باقی ماندن سپاه پاسداران جرار خامنه‌ای در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا تابحال نقش بسزایی ایفا کرد و از طرف دیگر با تلاش‌های مجاهدین و اشرف‌نشان‌ها، همبستگی جهانی با مقاومت گسترش پیدا کرده است.

حضور معاون رئیس‌جمهور و وزیر خارجه قبلی آمریکا و هم‌چنین برخی نخست‌وزیران سابق کشورهای اروپایی در اشرف۳ و تأکیدات آنها بر پایان عهد شیخ و شاه و شناسایی تنها جایگزین برای یک جمهوری دموکراتیک و غیر اتمی مبتنی بر جدایی دین از دولت و مخصوصاً تصریح برحق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی رژیم،‌ دستاورد تازه‌یی برای جنبش مقاومت مردم ایران است.

در قریب به یک سال کارزار بی‌وقفه دراستکهلم همزمان با محاکمة دژخیم  نوری، مقاومت ایران موفق شد، چیزی را که ابتدا دسیسة پیچیدة خود رژیم برای بی‌اعتبار کردن جنبش دادخواهی و هویت‌زدایی از مجاهدین سربه‌دار بود به‌شکست برای خود رژیم تبدیل کند و ضرورت محاکمة خامنه‌ای و رئیسی را به جرم جنایت علیه بشریت به ثبت برساند.

حقوقدانان به روشنی می‌دانند که اگر دادگاه دژخیم برای دو هفته به آلبانی نمی‌رفت، وکلای رژیم در این پرونده گریزگاهها و دستاویزهایی داشتند که نتیجه را تا آنجا که به مجاهدین یعنی ۹۰درصد آمار شهیدان سربدار مربوط می‌شود، به کلی متفاوت می‌کرد.

کارزار علیه معامله و معاهدة رژیم با دولت بلژیک برای دربردن دیپلمات تروریست،که از محورهای مهم فعالیت‌ یک سال اخیر است، جای تبریک بسیار دارد که دادگاه بروکسل ممنوعیت برگرداندن دیپلمات تروریست بمب‌گذار را به رژیم آخوندی تا ۲۸ شهریور برای رسیدگی محتوایی به درخواست شاکیان تمدید کرد.این دستاورد کارزار جهانی مقاومت ایران و یاران شورشگر و هموطنان پشتیبان است.

رئیس جمهور برگزیده شورا گفت: وقتی که از آلترناتیو صحبت می‌کنیم، یک ادعا یا یک عنوان کلی نیست، بلکه نیرو و سازوکار شکافنده‌ و هدایت‌گری است که جهت را برای فعالیت‌های مبارزاتی مشخص کرده و روشن میکند در کدام جهت،با کدام شعار،با چه وحدت و تضادهایی و با کدام اولویت‌هایی باید حرکت کرد.

در مورد نقشه مسیری که خامنه‌ای برای رژیم‌اش در نظر داشت، مسئول شورا از آغاز بر استراتژی انقباضی رژیم، به‌مثابه یک مسیر منجر به‌سرنگونی دست گذاشت و آن را افشا و تأکید کرد که غیر ممکن است رژیم به تعادل پیشین برگردد. به‌علاوه تئوری پدیده رئیسی جلاد را توضیح داد  که «برآمد و بارزترین شاخص دوران سرنگونی است.»

خانم مریم رجوی در موضوع اتمی این معضل نظری و سیاسی را باز کرد که با رئیسی وارد مرحله‌یی شده‌ایم که حتی بمب اتمی هم نمی‌تواند این رژیم را نجات بدهد. عنصر ماهوی سرکوب در رژیم ولایت فقیه یعنی سپاه پاسداران را برجسته کرد که «ارگان محوری قهر و سرکوب نظامی و ابزار اصلی حفظ دیکتاتوری دینی است.لیسـت‌گذاری آن کافی نیست و باید منحل شود»

خانم رجوی همچنین گفت : این مقاومت، دعاوی و شعارهای مروج «نه جنگ» با رژیم را که روش‌های به‌اصطلاح مبارزاتی بی‌هزینه در خدمت بقای ولایت فقیه را تبلیغ می‌کند، افشا و خیمه‌شب‌بازی‌ موسمی آلترناتیو‌های یک شبه را برملا کرده است.

امروز، خواست سرنگونی رژیم که با این شورا و این مقاومت شناخته می‌شود، بر پیشانی جنبش اعتراضی حک شده است . ما بر شعار «مرگ برخامنه‌ای ـ مرگ بر رئیسی» به‌عنوان شعار اصلی مردم ایران و شعار فراگیر قیام‌ها برای سرنگونی رژیم تأکید می‌کنیم.

این آلترناتیوی است که ریشه‌هایش در یک نبرد بی امان و طولانی با استبداد دینی محکم شده است. نیرویی است که در مقابل یک فاشیسم دینی ایستاده، خودش را سازمان داده،طرح و برنامه داشته و قیمت ایستادگی را روز به‌روز پرداخته و در این سالها هر چه شرایط سخت‌تر می‌شود برتعهدپذیری و جنگندگی آن افزوده می‌شود.

خانم مریم رجوی از جانب شورای ملی مقاومت صمیمانه ترین تسلیتها را به همه هموطنان به ویژه به خانواده های دغدار و مصیبت دیده در فاجعه سیل در ۱۸ استان کشور ابراز کرد و از جوانان غیور میهن و هموطنانمان در سراسر کشور، بخصوص استانهای همجوار با مناطق سیل زده، خواستار همیاری و کمک رسانی مستقل مردمی به آسیب دیدگان گردید.

در همین زمینه خانم رجوی گفت: در قرن بیست و یکم این میزان آسیب پذیری مردم ایران در برابر سیل و سایر حوادث طبیعی، ناشی از ابعاد ویرانگری حکومتی است که دار و ندار مردم ایران را صرف سرکوب و جنگ افروزی و برنامه های اتمی و موشکی برای حفظ نظام تبهکار ولایت فقیه می کند. این فجایع تلخ تنها با سرنگونی این رژیم  ضد ایرانی و ضد انسانی پایان خواهد یافت.

منبع

https://alyoum8.net/posts/92919

در یوتیوب به ما بپیوندید

Iran panorama _Persian

https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند