۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

روزنامه الیوم- رهبر اپوزیسیون ایران قول می‌دهد که رژیم آخوندها را سرنگون کند… و از غرب می‌خواهد که قاطعیت داشته باش



 مریم رجوی، رهبر اپوزیسیون ایران، متعهد به سرنگونی رژیم آخوندها شد و تاکید کرد که او، مقاومت

 و مردم ایران تا آخرین قطره خون به این هدف ادامه خواهند داد. وی در سخنرانی خود عصر دیروز در مقابل جمعیت تظاهرکنندگان در برلین که در اعتراض به معاهده امضا شده بین بلژیک و ایران که بر اساس آن تروریست‌های رژیم ایران می‌توانند به کشورشان بازگردانده شوند، از کشورهای غربی خواست که سیاست قاطعیت را در مقابل این رژیم فاشیستی دنبال کنند.

رجوی تصریح کرد: در پی شکایت شورای ملی مقاومت ایران و تعدادی از شخصیت‌های سیاسی بین‌المللی، دادگاه استیناف بروکسل روز شنبه از اعزام دیپلمات تروریست بمب‌گذار به ایران توسط دولت بلژیک ممانعت به عمل آورد. و آن را مشروط به بررسی پایه‌ای پرونده کرد…..

رجوی در سخنرانی خود ادامه داد:« من هم گفتم و تکرار می‌کنم که دل‌خوش‌کردن به‌ آزادی یک گروگان بی‌گناه بلژیکی در ایران، یک گام به‌جلو و صد گام به‌عقب است. چون در آینده دیگر کسی امنیت نخواهد داشت وهر شهروند اروپایی و آمریکایی در ایران آخوندها، یک گروگان بالقوه است.»

رجوی پرسید: « آیا این یک معامله با شیطان آن هم بر ضد امنیت شهروندان اروپا و آمریکا و مردم و مقاومت ایران نیست؟

راستی سیاست درست و مؤثر در برابر فاشیسم دینی حاکم بر ایران و گشتاپوی آن چیست؟ پاسخ درست و مؤثر به فاشیسم دینی، یک کلمه است و آن قاطعیت است؛ و نه سر فرود آوردن.

در ادامه رجوی افزود:« وقتی که رژیم به‌باج‌خواهی و شانتاژ دست می‌زند، دولت‌های اروپایی باید پیگرد قضایی و محاکمه رئیسی را به جرم جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی روی میز بگذارند.  باید سفارت‌های رژیم را ببندند. باید آن را به‌طور کامل تحریم و بایکوت کنند تا مجبور شود گروگان را آزاد کند. اشرفی‌ها در سال  1388  با ایستادگی و قاطعیت، مالکی نخست‌وزیر دست‌نشانده خامنه‌ای در عراق را وادار کردند گروگآن‌های ما را آزاد کند. آن‌ها 72 روز اعتصاب غذا کردند که 7 روز آن اعتصاب خشک بود.

در آن زمان یاران مقاومت در اغلب کشورها در اعتصاب غذا بودند. از آن‌طرف در ادامه سیاست شانتاژ می‌بینید که وزارت خارجه آخوندها با یک تقلید ناشیانه و مسخره ۶۱شخصیت برجسته آمریکایی را به‌خاطر حمایت از مجاهدین تحریم کرده که البته نشان افتخار و سربلندی است. بسیاری از آن‌ها در گردهمایی پاریس و از هدف‌های بمبگذاری بودند.

لیست‌گذاری آن‌ها دلیل مضاعف دیگری است که چرا دولت بلژیک نباید دیپلمات بمب‌گذار را با نقض قطعنامه 1373 شورای امنیت ملل متحد، به رژیم کادو بدهد.

….

آخوندها تابه‌حال دست‌کم  150 دیپلمات، خبرنگار، بازرگان یا ایرانیان دارای تابعیت دوگانه را در ایران دستگیر کرده و در لبنان  104 نفر اتباع کشورهای غربی را به‌ گروگان گرفته‌اند.

اما شما این بار جهانی را برانگیختید. در 18 کشور دست به اعتراض و تجمع و تظاهرات زدید و در 5 کشور تحصن کردید

….

خوب آقایان شما برجام را از دست دادید

و به‌جایش، هم تروریسم آخوندها را به‌دست آورده‌اید هم نزدیک شدن آن‌ها را به‌ بمب اتمی.

راستی تا کی می‌خواهید بارکش غول تروریسم و بنیادگرایی باشید؟ این چه سیاستی است که قربانیان آن اتباع غربی در ایران‌اند. البته قربانی اصلی همیشه مردم و مقاومت ایران بوده و هستند.

این گزیده ای از متن مشروح است

منبع

https://bit.ly/3b2IDxf

در یوتیوب به ما بپیوندید

Iran panorama _Persian

https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند