۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

السیاسه - ایران اینترنت را در اهواز قطع کرد و اعتراضات نسبت به گرانی به شهرهای خوزستان هم کشیده شد

 


روزنامه السیاسه- کویت 9مه 2022-19اردیبهشت1401

دادگاه بلژیک امروز حکم خود را در بحبوحه درخواستها برای اخراج عوامل اطلاعاتی آخوندها از اروپا صادر خواهدکرد

تهران-خبرگزاریها: در حالی که رسانه های ایران، از قطع سرویس اینترنت تلفن همراه به علت هراس از شرکت(مردم) در اعتراضات نسبت به گرانی و تورم بالا در کشورخبر دادند، ساکنین شهرهای مختلف خوزستان از جمله اهوازو ایذه، باغمک و سوسنگرد در اعتراض به افزایش جنون آمیز قیمت کالاهای اساسی به ویژه افزایش جنون آمیز قیمت نان تظاهرات کردند.

مردم اهواز تجمعات پراکنده ای را در نقاط مختلف شهر برگزار کردند و سپس در مرکز شهر راهپیمایی نمودند و در شهر ایذه  مردم با سر دادن شعارهای “خامنه ای قاتله حکومتش باطله ” و “مرگ بر رئیسی” به خیابان ها ریختند ویک انبار آرد احتکار شده توسط مافیای خامنه‌ای را مصادره نمودند.

رژیم از ترس تشدید اعتراضات، از یک سو گله های پاسدار و بسیجی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی را در خیابان ها منتشر کرد و از سوی دیگر اینترنت را در اکثر شهرهای خوزستان قطع نمود اما  با وجود این، تظاهرکنندگان برای دومین شب متوالی در ایذه و نقاط دیگر به اعتراضات خود ادامه دادند.

دامداران زحمتکش در شهرهای مختلف منجمله قزوین و خراسان رضوی و مشهد و قم و شیراز و شاهرود و کرمان و اصفهان و یزد و اراک در اعتراض به گرانی نهاده های دامی و علوفه  و مواد دامی و بی توجهی کارگزاران رژیم (آخوندی) دست به تجمع اعتراضی زدند و در پلاکاردی نوشتند: ” قالیباف-رئیسی این آخرین پیام است دامدار ورشکسته آماده قیام است.“

به نوبه خود کانونها شورشی نیز در یک پارک عمومی واقع در خیابان خیام تهران، قسمتهایی از سخنان رهبری مقاومت ایران و شعارهایی مانند:

”سرنگون باد رژیم (آخوندی)“،”مرگ بر خامنه ای درود بر رجوی“،”مرگ برخامنه ای رییسی لعنت بر خمینی“ ،”شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده“ پخش کردند.

کما اینکه واحدهای  مقاومت در بزرگراه ولیعصر میدان بازار تبریز، قسمتهایی از سخنان رهبری مقاومت و شعارهایی مانند ”نه شاهچیم نه شیخ‌چی، میلتچی‌ام میلتچی“، ”مرگ بر خامنه‌ای، رئیسی، لعنت بر خمینی“، ”شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده“، ”رجوی قهرمان حامی زحمتکشان“ پخش کردند…

از سوی دیگرامروز سه شنبه  دادگاه بلژیک آنتورپ  رأی خود را علیه سه تن از عوامل اطلاعاتی آخوندها در رابطه با بمب گزاری تروریستی نافرجام در گردهمایی عمومی سالانه شورای ملی مقاومت ایران در سالن ویلپنت پاریس در 30 ژوئن 2018 صادر می کند. دادگاه بدوی آنتورپ در فوریه سال گذشته اسدالله اسدی طراح این توطئه ایران را به 20 سال حبس محکوم کرده است. اسدی استیناف نخواست اما 3  مزدور دیگر اطلاعات آخوندی استیناف خواستند. در دادگاه بدوی نسیمه نعامی به 18 سال و مهرداد عارفانی به 17 سال و امیر سعدونی به ١٥سال زندان به اضافه لغو تابعیت محکوم شده اند.

دیپلمات تروریست، اسدی از این سه مزدور خواسته بود که  در جریان شرکت در گردهمایی ، بمبی را در نزدیکترین مکان به مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران کار بگذارند.

قرار است امروز دادگاه استیناف حکم خود را صادر کند و همزمان ایرانیان آزاده تظاهراتی را در مقابل دادگاه برگزارخواهند کرد و یک کنفرانس آنلاین نیز با حضور شخصیت های سیاسی از ایالات متحده و اروپا برگزار خواهد گردید.

در این کنفرانس  بستن سفارتخانه های آخوندها که از آنها به عنوان لانه جاسوسی یاد می شود و اخراج تروریست های رژیم که به عنوان روزنامه نگار، فعال سیاسی و تاجر در کشورهای اروپایی فعالیت می کنند، خواسته خواهد شد.

این گزیده ای از متن مشروح است

منبع

در یوتیوب به ما بپیوندید

Iran panorama _Persian

https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند