۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

الشرق الاوسط - دادگاه بلژیک حکم محکومیت ”سلول تروریستی“ ایران را تایید کرد

 


روزنامه الشرق الاوسط(لندن) 11مه 2022-21اردیبهشت1401

بروکسل- دادگاه استیناف بلژیک روز گذشته احکام صادره علیه سه عضو ”سلول تروریستی“ وابسته به اطلاعات ایران را تایید کرد.این سلول زیر نظر «دیپلمات» اسدالله اسدی که سال گذشته به 20 سال زندان محکوم شده است، تلاش کرد گردهمایی سازمان اپوزسیون مجاهدین خلق را در تابستان 2018 در ویلپنت فرانسه منفجر کند.

 دادگاه شهر آنتورپ در شمال بلژیک تصمیم از 3ایرانی که پس از خنثی شدن عملیات بمب گذاری توسط سرویس های اطلاعاتی اروپا دستگیر شده بودند،سلب تابعیت کرد. اسدالله اسدی کنسول سوم سفارت ایران هم (در جریان خنثی سازی بمب گذاری مذکور)،در وین بازداشت شد. دادگاه با صدور رای قطعی، متهمان امیر سعدونی و همسرش نسیما نعامی را به 18 سال حبس و مهرداد عارفانی را به 17 سال زندان محکوم کرد.حکم سعدونی شدیدتر از حکم صادر شده در دادگاه بدوی در فوریه 2021 (15سال) است.

 خبرگزاری فرانسه گزارش کرد که دادگاه تجدید نظر در رأی خود  تصریح نمود که این 3نفر در کنار اسدالله اسدی مشارکت فعالی در “حوزه 312 وزارت اطلاعات و امنیت که دستور عملیات را صادر کرده بود، داشته اند…مقامات ایران گفتند که این محاکمه “به دلیل مصونیت دیپلماتیکی” که اسدی از آن برخوردار است، غیرقانونی است. خنثی سازی تلاش برای بمب گذاری در گردهمایی سالانه سازمان مجاهدین خلق که با حضور شخصیت های اروپایی و آمریکایی برگزار شد، تنش دیپلماتیک میان تهران و بسیاری از پایتخت های اروپایی را افزایش داد. طرح این بود که در گردهمایی بزرگ سالانه شورای ملی ایران مقاومت  در 30 ژوئن 2018 در ویلپنت نزدیک پاریس، بمب گذاری شود. شورای ملی مقاومت ائتلافی از مخالفان رژیم تهران است‌ و عضو اصلی آن سازمان مجاهدین خلق می‌باشد… در ژانویه 2019 بدنبال تدارک حملات تروریستی در خاک اروپا، اتحادیه اروپا اداره امنیت داخلی وزارت اطلاعات ایران… را در لیست سیاه سازمان های تروریستی قرار داد.

این گزیده ای از متن مشروح است

منبع

در یوتیوب به ما بپیوندید

Iran panorama _Persian

https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند