۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

السیاسة - گسترش اعتراضات درشهرهای ایران... حملات سایبری صد سایت را فرا گرفت

 


السیاسة( کویت) 26 آوریل 2021-6 اردیبهشت 1401

اسرائیل: بایدن اجازه نمی دهد سپاه پاسداران از لیست تروریستی خارج شود

تهران خواستار برگزاری نشست جدید در وین شد…گسترش اعتراضات درشهرهای ایران… حملات سایبری صد سایت را فرا گرفت  

… از سوی دیگر شهرهای مختلف ایران شاهد تظاهرات و تجمعاتی بود که در آن کارگران و دانشجویان و بازنشستگان در اعتراض به وضعیت معیشتی و عملکردهای نیروهای امنیتی شرکت کردند.

در استان اهواز واقع در جنوب غرب کشور، کارگران صنعت فولاد و آهن با برگزاری یک راهپیمایی اعتراضی خواهان برآورده شدن مطالبات خود و افزایش حقوق برای بهبود وضعیت معیشتی خود برای مقابله با گرانی تورم شدند.

کما اینکه اهواز که حدود 80 درصد نفت و گاز را تامین می کند، شاهد تجمع اعتراضی کارگران شرکت نفت جنوب در مقابل دفتر مرکزی این شرکت برای بهبود شرایط کاری بود. در این تجمع کارگران و کارمندان شاغل در شرکت های کارون و مارون و مسجد سلیمان و آغا جاری حضور داشتند و خواستار تعیین ساعت کاری متناسب با شرایط خود شدند.

همزمان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در راهپیمایی اعتراضی در تهران پایتخت ایران شرکت کرده و به دخالت نیروهای امنیتی و نظامی در امور دانشگاه را اعتراض کردند،در همینحال بازنشستگان در تعدادی از شهرهای ایران به دلیل عدم تحقق مطالبات خود که آنها را قبلا بارها و بارها در تجمعات اعتراضی خود مطرح کرده اند، راهپیمایی و تجمعات اعتراضی برگزار نمودند.

شهرهای تبریز و کرمانشاه و اراک و ایلام و شیراز و اصفهان و مشهد شاهد تجمع بازنشستگان بود. همچنین بازنشستگان معترض در اعتراض به پایین بودن سطح حقوق و مستمریها و مشکلات بیمه تکمیلی و وضعیت بد معیشتی خود که تبعات گرانی و تورم ثابت درایران آنرا به نابودی کشیده است، در مقابل ادارات تامین اجتماعی در شهرهای مختلف تجمع کردند.

و در ادامه جنگ سایبری و حملات قبلی به زیرساخت‌ها، حدود 100 سایت متعلق به بخش‌های دولتی و خصوصی(ایران) مورد حمله بی‌سابقه سایبری قرار گرفتند و میثم مقصودی گودرزی معاون مرکز مدیریت راهبردی افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) از قرار گرفتن زیرساخت های کشور در معرض حملات سایبری گسترده خبر داد.

این گزیده ای از متن مشروح است

منبع

در یوتیوب به ما بپیوندید

Iran panorama _Persian

https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند