۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

ویدئو ... الحدث افشا می‌کند. پروژه ۹۹ در سوریه ویژه ساخت موشک که تحت اشراف سپاه پاسداران قرار دارد

 


مجری: مرکز پژوهشهای علمی در مصیاف یا آنچه به «پروژه ۹۹» شناخته می‌شود یک پروژه ایرانیست. خطرناک بودن این مرکز اسرائیلیها را به خود مشغول کرده است و بی مهابا آنرا مورد حمله هوایی قرار دادند. اما در این مرکز چه چیز اتفاق می‌افتد؟ و چرا این میزان اصرار برای ویران کردن آن وجود دارد؟‌ الحدث تحقیقاتی انجام داد و به اطلاعاتی دقیق از منابع نظامی سوری بلندپایه از این پروژه دست یافت. بدینسان روشن می‌شود که خطرناک بودن پروژه صوت سون در اینست که مرکز اصلی تولید و ارتقاء موشکهای بالستیک و سلاح شیمیایی و پهباد می‌باشد. این مرکز بطور کامل تحت کنترل سپاه پاسداران ایران و نیروهای حزب الله قرار دارد. این مرکز بطور دقیق در روستای زاویه واقع شده و حدود ۸ کیلومتر از مصیاف فاصله داشته و در یک منطقه کوهستانی ناهموار قرار دارد. از نظر امنیتی به خوبی مستحکم شده و کاملا مخفی است. این مرکز به عمق ۲۵ متر در زیر زمین قرار دارد و همانطور که در تصویر می‌بینیم سقف ساختمانهایش با حدود ۳ تا ۴ متر بتون آرمه پوشیده شده است. به این ترتیب همچون مرکز پژوهشهای علمی «جمارا» در دمشق در مقابل حملات هوایی اسرائیل مقاوم است. در اینجا باید اشاره کنیم که بعد از نفوذ رژیم ایران در سوریه بسیاری از شیوه‌های گسترش انبارها و مراکز پژوهشهای علمی تغییر کرده و در مقابل بمباران مقاوم و مستحکم شده‌اند. همچنین بعد از شروع انقلاب سوریه ایرانیها همه ماشین‌آلات و دستگاهها را از مرکز پژوهشهای علمی به منطقه صفیره در حلب یا پروژه ایرانی معروف به ۱۱۱ و بطور مشخص به کارخانه ۷۰۲ تولید موشکهای تاکتیکی منتقل کردند. این تجهیزات به مصیاف منتقل شد و پرسنل آن با نفراتی از علویون جایگزین شدند. اما قبل از ادامه اجازه دهید با موشکباران پیاپی اسرائیل که اخیرا اطراف مصیاف را هدف قرار داد برنامه را دنبال کنیم.

نوشتاری: حملات پیاپی اسرائیل به مراکز و انبارهای سپاه پاسداران ایران و حزب الله در مصیاف

مجری: حال از مصیاف به تقسیس واقع در جنوب شرقی «حما» می‌رویم. در آنجا هشتمین مرکز تحقیقات علمی وابسته به «پروژه ۹۹» قرار دارد. این مرکز بطور مشخص ویژه تولید موشکهای زمین به زمین پیشرفته و سلاح شیمیایی است. این بزرگترین مرکز از نظر وجود تونلها و انبارهای زیرزمینی است. این مرکز پیش از اینکه تبدیل به یک پایگاه نظامی ویژه سپاه بشود در اساس مقر فرماندهی تیپ ۴۷ وابسته به ارتش نظام اسد بوده است. اکنون الحدث مختصات دقیق این مرکز در تقسیس که در اطرافش برخی روستاها قرار دارند را فاش می‌کند. اما مرکز سوم در کادر «پروژه ۹۹» در اطراف دریاچه قطینه در حمص واقع شده است. در این مرکز نیروهایی از حزب الله حضور دارند. خطرناک بودن این مرکز بدان دلیل است که دارای تونلهایی در زیر زمین است که مستقیما به فرودگاه الضبعه میرسند. لازم به ذکر است که از انبارهای این فرودگاه برای انبار کردن پهبادها استفاده می‌شود. این مرکز تا کنون چندین بار توسط اسرائیل موشکباران شده  و ملل متحد نیز آنرا مورد بازرسی قرار داده است اما نکته نگران کننده اینکه سلاح شیمیایی از طریق تونلهایی که به مرزهای لبنان میرسد یعنی مرزهای هربل و بقاء قاچاق می‌شود. همچنین بخش بیشتر آن به انبارهای مخفی در صحرای تدمر و ساحل سوریه در کوههای لاذقیه منتقل شده است.

زیرنویس: موشکهای اسرائیلی به سمت مراکز نظامی سوریه در نزدیک دمشق در ۲۴ فوریه گذشته پرتاب می‌شود.

مجری: اما انواع موشکهایی که «پروژه ۹۹» تولید می‌کند کدامند؟ این پروژه ایرانی در ابتدا موشکهای اسکاد را در همکاری با کارشناسان کره شمالی تولید می‌کرد اما متعاقبا اینکار توسط کارشناسان ایرانی انجام می‌شود. موشکها عبارتند از جولان 1 با بردی به مسافت ۶۰۰ کیلومتر که نمونه‌ی ارتقا یافته اسکاد سی میباشد و همچنین جولان2 که موشک ارتقاء یافته اسکاد دی میباشد و بردی به مسافت ۸۵۰ کیلومتر دارد. اما موشک شهاب1 طولی حدود ۱۱ متر و بردی به مسافت ۳۳۰ کیلومتر دارد. اما موشک بعدی به نام تشرین نمونه ارتقاء یافته فاتح ۱۱۰ ایرانی است و برد آن ۳۰۰ کیلومتر است.

:در یوتیوب به ما بپیوندید

Iran panorama _Persian

https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

Advertisements

Occasionally, some of your visitors may see an advertisement here,
as well as a Privacy & Cookies banner at the bottom of the page.
You can hide ads completely by upgrading to one of our paid plans.

UPGRADE NOW DISMISS MESSAGE

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند