۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

روزنامه عکاظ - رجوی: قاطعیت در رویارویی با رژیم آخوندی یک ضرورت قطعی است

 


روزنامه عکاظ – عربستان سعودی

پارلمانترهای بریتانیایی: سپاه پاسداران ایران یک سازمان تروریستی است و باید در لیست سیاه قرار داده شود

اعضای پارلمان انگلستان و ایرانیان مقیم بریتانیا، نقض فزاینده حقوق بشر در ایران و نقش محوری نیروهای سپاه پاسداران در صدور تروریسم و سرکوب مردم ایران را محکوم کرده و تاکید نمودند که بر اساس قانون تروریسم سال ۲۰۰۰ رفتار سپاه پاسداران آخوندی منطبق با معیارهای یک سازمان تروریستی است. آنها از وزیر خارجه انگلستان خواستار همکاری با وزیر کشور انگلستان برای گنجاندن نیروهای سپاه پاسداران رژیم آخوندی در لیست سازمانهای تروریستی و تحریم کامل آن شدند.

این نکات در جریان کنفرانسی که در ساختمان مجلس عوام انگلستان برگزار شد و در آن تعدادی از اعضای مجلس عوام و اعیان از کلیه احزاب انگلستان شرکت داشتند مطرح شد. شرکت کنندگان در سخنان خود سال جدید را به مردم و مقاومت ایران تبریک گفتند.

حاضران در این جلسه به محاکمه ناقضان حقوق بشر در ایران از جمله رئیسی جلاد بعنوان یکی از اعضای هیئت مرگ در جریان نسل کشی و قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۱۹۸۸ فراخوانده و از دولت انگلستان خواستار به رسمیت شناختن مقاومت سازمانیافته مردم ایران شدند. همچنین رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران خانم مریم رجوی ضمن ارسال پیامی به این کنفرانس تاکید کرد که، قاطعیت در مقابله با رژیم اخوندی یک ضرورت قطعی است.

سخنرانان با اشاره به نقش محوری پاسداران رژیم آخوندی در صدور تروریسم و ​​سرکوب مردم ایران، تاکید کردند که رفتار نیروهای سپاه آخوندی مطابق با موازین یک سازمان تروریستی بر اساس قانون تروریسم سال 2000 است. آنها خواستار گنجناندن نیروهای سپاه پاسداران رژیم آخوندی در لیست گروههای ترویستی و تحریم کامل آن شدند. آنها همچنین وزیر خارجه انگلستان را به همکاری با وزیر کشور برای گنجاندن نیروهای سپاه پاسداران رژیم آخوندی در لیست گروههای تروریستی و تحریم کامل آن فراخواندند.

دیوید جونز عضو پارلمان انگلستان و وزیر سابق بریتانیا گفت، رژیم آخوندی افزایش اعتراضات و مخالفت مردمی و بالا گرفتن صداهای جهانی مبنی بر فراخوان به بازخواست از این رژیم فاشیستی را احساس می‌کند. این رژیم در حال حاضر ضعیف‌تر و درمانده‌تر از هر زمان دیگری در طول حیات خود می‌باشد و دولت انگلیس باید رسماً شورای ملی مقاومت به رهبری مریم رجوی و مبارزات مردم ایران برای آزادی و دموکراسی را به رسمیت بشناسد و از آن حمایت کند.

به نوبه خود دکتر ماتیو آفورد عضو پارلمان انگلستان بر حمایت کلیه احزاب از فراخوان شورای ملی مقاومت ایران برای در پیش گرفتن یک سیاست قاطع تاکید کرد و گفت، از دولت می‌خواهیم که سیاستی قاطع شامل ممنوعیت سپاه پاسداران رژیم آخوندی بعنوان یک سازمان تروریستی خارجی را در قبال رژیم ایران در پیش‌ بگیرد و تحریمهایی را علیه رئیسی بدلیل نقض حقوق بشر اعمال نماید.

وی افزود: ما در فراخواندن دولت انگلستان برای حمایت از مردم ایران و جنبش مقاومت ایران به رهبری خانم رجوی اصرار داریم و از وزرا و دولتمان می‌خواهیم که طرح ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای آینده ایران را به رسمیت بشناسند زیرا این طرح امیدها و آرزوهای دمکراتیک مردم ایران را بعنوان جایگزینی قابل اجرا برای حکومت تشنه به خون آخوندی بیان می‌کند . وی به افزایش میانگین اعدام از زمان برعهده گرفتن ریاست جمهوری توسط ابراهیم رئیسی اشاره کرد و خواستار ضرورت حسابرسی از رژیم آخوندی در سطح بین‌المللی برای پایان دادن به مصونیت در ایارن و قلمداد کردن سپاه پاسدران رژیم آخوندی بعنوان یک سازمان تروریستی شد.

همچنین خانم انا فیرت عضو پارلمان انگلستان در سخنان خود خواستار همکاری با سایر نمایندگان مجلس برای حمایت از شورای ملی مقاومت ایران و محاکمه رژیم آخوندها به دلیل نقض حقوق بشر و فعالیت های بی ثبات کننده آن در  منطقه و حمایتش از تروریسم شد….

این گزیده ای از متن مشروح است

:منبع

https://www.okaz.com.sa/news/politics/2101030

در یوتیوب به ما بپیوندید

Iran panorama _Persian

https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند