۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

روزنامه السیاسه - مقاومت ایران به باقی ‌ماندن سپاه پاسداران در لیست تروریستی فراخواند

 


روزنامه السیاسه – کویت

واشنگتن ـ تهران ـ پایتختها ـ خبرگزاریها: کنفرانس دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن با حضور کارشناسان امنیت ملی و امور خارجه از جمله پژوهشگران از شش مرکز تحقیقاتی، یک وزیر، سه معاون سابق وزیر، مدیران کل سابق وزارتخانه‌های خارجه و و دفاع و معاون سابق دبیرکل ناتو  نسبت به لغو ممنوعیت در چشم انداز سپاه پاسداران توسط آمریکا هشدار داد و بر لزوم حفظ سپاه پاسداران در لیست تروریستی و افزایش تحریم ها علیه رژیم ایران تاکید کرد و برمخالف با هرگونه دادن امتیاز به دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران پای فشرد.

سخنرانان این کنفرانس همچنین بر لزوم حمایت از مقاومت مردم ایران برای  آزادی تاکید کردند. علیرضا جعفرزاده معاون مسئول دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران خواستار بررسی وضعیت رژیم ایران و نقاط ضعف آن و همچنین اعتراضات و تمایل مردم ایران برای تغییر شد. وی همچنین به  بحث و گفتگو حول نقاط ضعف رژیم، وضعیت اعتراضات و تمایل مردم ایران برای تغییر، و نگاه به رفتار رژیم ایران شامل برنامه سلاح هسته‌ای و برنامه موشکی و پهبادی آن و حمایت از گروههای تروریستی نیابتی و نقش آن در حمایت از جنگ اوکراین بواسطه جانبداری از تعرض ظالمانه روسیه فراخواند.

… جعفرزاده خاطرنشان نمود که کنگره آمریکا نقش مهمی تا کنون داشته و آرای اصلی دمکراتها و جمهوریخواهان به سمت سیاست قاطعیت در رابطه با رژیم ایرا رهنمون می‌شود .  

جعفرزاده تاکید کرد که اعضای مجلس سنا از جمله باب منندز، بن کاردین، جیم ریش و تدکروز نگرانی جدی خود حول سیاست ایالات متحده در قبال ایران را بیان داشته‌اند . وی افزود که بطور مثال آرایی از هر دو حزب در مجلس نمایندگان در این رابطه وجود دارد..

دیوید شید تاکید کرد که رژیم آخوندی از نظر فلسفی بطور کامل به استفاده از تروریسم برای بقا در حاکمیت ملتزم بوده و خواهد بود.

وی گفت، وقتی در رابطه با سیاست ایالات متحده حول خروج سپاه پاسداران از لیستهای تروریستی فکر می‌کنم نه فقط صدها کشته آمریکایی  در جنگ عراق و برجهای خبر را به یاد می‌اورم بلکه می‌توانم مسائل مربوط به سوریه و جاهای دیگر که نیروهای سپاه پاسداران فعالانه در کارهای تروریستی علیه مردم آمریکا حضور داشتند را نیز به یاد بیاورم..

به نوبه خود صونا صمصامی گفت، در حالیکه عید نوروز را جشن می‌گیریم قلبهایمان و دعاهایمان همراه با مردم تحت ستم ایران است. به مردم و بطور خاص ایرانیان بخاطر مقاومت قهرمانانه علیه استبداد دینی  تبریک می‌گوییم. وی ابراز امیدواری کرد که یک قرن دیکتاتوری شاه و استبداد مذهبی به پایان رسیده و آزادی و دمکراسی درایران شکوفا شود.

سفیر لینکلن بلومفیلد مدیر کل وزارت خارجه آمریکا در دوره پرزیدنت جورج بوش گفت، قبل از اینکه دونالد ترامپ از توافق هسته ای خارج شود رژیم ایران برای انجام یک قتل‌عام در تیرانا ـ پایتخت آلبانی ـ طراحی می‌کرد و هدفش کشتار بسیاری از شما سخنرانان در پاریس بود. این درحالی بود که ایالات متحده بطور کامل به این توافقنامه التزام داشت…

:منبع

:در یوتیوب به ما بپیوندید

Iran panorama _Persian

https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند