۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

روزنامه مکه ـ 100 شهر ایران علیه آخوندها قیام کردند

 


روزنامه مکه ـ سعودی 24 فوریه 2022

معترضان شعار می‌دهند: تحریم‌ها بهانه است و کشور به مرکز دزدان تبدیل شده است (کشور شده دزدخونه)
رجوی: تظاهرات اراده مردم در برابر ظلم و تبعیض ولی فقیه را آشکار کرد
معلمان: شرایط زندگی غیرقابل تحمل است… از وعده‌های دروغین، تهدیدها و اقدامات خشونت آمیز برای جلوگیری از تظاهرات در مقابل مجلس و ادارات دولتی خسته شده‌ایم. نیروهای امنیتی دهها نفر را دستگیر کرده و از تجمع دانشجویان در کرج و شیراز و مشهد جلوگیری نمودند
چهارشنبه 23 فوریه 2022
طی دو روز گذشته، 100 شهر ایران دست به قیام زده و شاهد تظاهرات گسترده معلمان در سراسر کشور در اعتراض به سرکوب، فساد، فقر و گرانی بودند.
در همین حال مریم رجوی، رهبر اپوزیسیون ایران تاکید کرد، خیزش معلمان  بار دیگر اراده عمومی برای قیام علیه ظلم و بیدادی که نظام منحوس ولایت فقیه، حکومت اعدام و ترور و چپاول ۴۳ سال است بر مردم ایران روا داشته است بازتاب کردند.
 معترضان با سردادن شعارهایی خواستار آزادی معلمان زندانی شدند. آنها شعار می‌دادند: “ما همه با هم هستیم و تا پیروزی می ایستیم”، “ایران شده دزدخونه، تحریم همش بهونه”، “رئیسی، قالیباف این آخرین پیام است. جنبش فرهنگیان آماده قیام است.» و «ما از مرگ استقبال میکنیم و هیهات منا‌الذله»
وعده‌های دروغین
منابع سازمان مجاهدین خلق ایران فاش کردند که معلمان و فرهنگیان برای دومین بار در هفته جاری در تهران و حداقل ۱۰۰ شهر دیگر در اعتراض به شرایط طاقت‌فرسای معیشتی، دستمزدهای پایین، وعده‌های دروغین دولت و مجلس شورای آخوندها و همچنین عدم پاسخگویی به مطالبات عادلانه خود به خیابان‌ها آمدند و خواستار آزادی همکاران زندانی خود شدند.
تظاهرات در حالی سراسر کشور را فرا گرفت که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با تهدید و اقدامات خشونت آمیز تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تجمعات و یا محدود کردن دامنه آن انجام داده بودند. .تظاهرات کنندگان در تهران در مقابل مجلس شورای آخوندها و در شهرستانها جلوی ادارات آموزش و پرورش تجمع کردند.
100 شهر
اعتراض معلمان علاوه بر تهران در  100 شهر دیگر از جمله کرمانشاه، لاهیجان، ممسنی، اراک، شیراز، همدان، کرج، سنندج، یزد، قزوین، بوشهر، خرم آباد، اردبیل برگزار شد. ، تبریز اصفهان، رشت، شهردا، لردکان، اندیمشک، نهاوند، ایلام، دلفان، سردشت، مشهد، بانه، بوکان، مریوان، سنقر، گرگان، بهبهان، یاسوج، شوش، قم، اهواز، سنندج، بندر ماهشهر، شیروان، بجنورد. ، نیشابور، انزلی، دیواندره، تربت حیدری، بگملک، ازنا، علیکودرس، میاندواب، ایزه، قروه، بروجرد، کوهدشت، آباد، تاکسان، رزن (همدان)، بجار، فسا، ردوانشهر، شهرکرد، مشکین شهر، نجف آباد، آران. بیدکل، آباد، اسلام آباد، زنجان، سقز، شازند خنداب، لامرد، زوی، هرسین، کازرون، ساری، گالوس، بابل و ابهر برگزار شد.
مرکز دزدان
تظاهرکنندگان با تاکید بر اینکه تحریم ها فقط یک بهانه برای رژیم است، شعار می دادند: «ایران شده دزدخونه». آنها می‌گفتند «معلم می میرد، ذلت نمی پذیرد» « معلم بیدار است از تبعیض بیزار است» « دولت ورشکسته دشمن مستمری بگیر است» « معلم بپاخیز برای رفع تبعیض» « تا حق خود نگیریم از پا نمی‌نشینیم». آنها با اشاره به ابراهیم رئیسی که بیش از شش کلاس درس نخوانده شعار می دادند: «شش کلاسی دروغگو، حاصل وعده هات کو؟»
نیروهای سرکوبگر در چندین شهر مانند کرج، شیراز و مشهد، از تجمع معلمان و مردم جلوگیری کرده و تعدادی از آنان را دستگیر نمودند. بسیاری از دانش آموزان مدارس نیز روز گذشته در تجمعی در حمایت از اعتراضات معلمان شرکت کردند.
معلمان تهرانی برای پیگیری مطالبات خود مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع نموده و سفره خالی پهن کردند.
آنها با سر دادن شعارهایی از جمله «تا خواسته هایمان برآورده نشود از اینجا نمی‌رویم» و «وعده وعید کافیه سفره‌هامون خالیه» سر دادند.
«ما همه با هم هستیم»
مریم رجوی، رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران، ضمن ادای احترام به معلمان و فرهنگیان معترض، گفت: خیزش معلمان با شعار «ما همه با هم هستیم، تا پیروزی می‌ایستیم»، بار دیگر اراده عمومی برای قیام علیه ظلم و بیدادی که نظام منحوس ولایت فقیه، حکومت اعدام و ترور و چپاول ۴۳ سال است بر مردم ایران روا داشته است بازتاب کردند.
وی افزود: وخیم‌تر شدن وضعیت معیشتی معلمان، کارگران، پرستاران، غارت‌شدگان و دیگر اقشار زحمتکش و اعتراضات مستمر آنان نشان می‌دهد که تا این رژیم ضدبشری بر سر کار است فقر و تبعیض و بیکاری و گرانی ادامه و گسترش می‌یابد.

سرنگونی رژیم
همزمان، هواداران ایرانی سازمان مجاهدین خلق ایران تظاهراتی را در وین علیه رژیم آخوندها و برنامه هسته‌ای ضد مردمی آنها ترتیب دادند.
ایرانیان در شعارهای خود گفتند: «رژیم ایران اصلاح‌پذیر نیست و هرگونه سازش با رژیم و لغو تحریم‌ها راه را برای سرکوب مردم ایران و صدور تروریسم، بنیادگرایی و جنگ به کشورهای منطقه، هموار می‌کند. »
تظاهرکنندگان تاکید کردند که تنها راه حل، سرنگونی رژیم آخوندی توسط مردم ایران و مقاومت سازمان یافته آنها است. آنها خواستار قاطعیت در برابر رژیم آخوندها شدند.
شکم‌های خالی
همزمان، خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: شکم گرسنه نه دین می شناسد و نه ایمان.
متولیان امور کشور و مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند تا فقر و مشکلات معیشتی موجب خشم فروخفته مردم و افزایش رنج شهروندان نشود. وی افزود: زمانی که شهروندان به هر دلیلی در جامعه احساس قربانی شدن و تحقیر می‌کنند، برای مقابله و دفاع از خود، برای به دست گرفتن سلاح برنامه‌ریزی می‌کنند.
مهدی قدیمی با اشاره به اینکه رفاه اجتماعی و اقتصادی یک حق طبیعی و یک ضرورت ملی برای شهروندان است، خاطرنشان کرد: نابرابری، جامعه را به طبقات اجتماعی تقسیم کرده و شکاف‌های عمیق و جبران ناپذیری را بوجود آورده‌ است.
جامعه‌شناس شکر بیگی می‌گوید: «وقتی مسئولان نتوانند نیازهای شهروندان را برآورده کنند، خودشان برنامه ریزی می‌کنند و ممکن است به تجارت اسلحه روی بیاورند،» همچنین روزنامه دولتی (آرمان) در این زمینه نوشت: «ما تحت حاکمیت این نظام درمی‌یابیم که طبقه ثروتمند ثروتمندتر و طبقه فقیر فقیرتر می‌شوند.»
شعارهای تظاهرات کنندگان در وین:
با اتمی بی اتمی رژیم نداره فرجام
فریاد هر ایرانی مرگ بر خامنه‌ای رئیسی
حرف اول حرف آخر سرنگونی رژیم آخوندی
پروژه اتمی رژیم آخوندی ضد منافع مردم ایران است
با اتمی یا بی اتمی خواسته ما سرنگونی رژیم آخوندها است
مرگ بر اصل ولایت فقیه درود بر کانون‌های شورشی
معلم کارگر … مجاهدین یارتان ..  مشعل پیکارتان
پروژه اتمی آخوندها عامل فقر ملت
با مسعود و مریم رجوی هم‌پیمان می‌جنگیم تا پایان

:منبع

https://makkahnewspaper.com/article/

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند