۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

ویدئو .... در سال جاری اسرائیل در 30 نوبت به 70 هدف در سوریه حمله کرده است

 


تلویزیون الحدث

چند ساعت بعد از آنکه اسرائیل سحرگاه سه‌شنبه کانتینرهای سلاح در بندر لاذقیه را مورد هدف قرار داد و منجر به ویرانی گسترده‌ای در این بندر شد و آتش سوزیها تا صبح ادامه پیدا کرد دیدبان حقوق بشر سوریه تاکید نمود که موشکباران اسرائیل علیه بندر لاذقیه علیه کانتینرهای حاوی سلاحها و مهماتی انجام گرفت که مشخص نیست  آیا منبع آن ایران بوده یا خیر. به گفته دیدبان حقوق بشر سوریه تیمهای اطفاء حریق در هراس از مهماتی که متعاقبا منفجر شد به سختی توانستند آتش‌سوزیها را به کنترل در بیاورند. البته تا این لحظه خبری در مورد برجای ماندن ضایعات انسانی در دست نیست. خاطرنشان می‌شود که این دومین باریست که اسرائیل بندر لاذقیه تنها 15 کیلومتر از پایگاه روسی «حمیمیم» فاصله دارد را مورد هدف قرار می‌دهد. رسانه‌های رژیم اسد اعلام کرده بودند که اسرائیل محوطه کانتینرها در بندر لاذقیه را مورد هدف قرار داده است. آنها گفتند که این حملات منجر به آتش‌سوزی و وارد آمدن خسارتهای گسترده مادی شد.
نوشتاری: تلاش برای کنترل آتش در یک انبار مهمات در بندر لاذقیه
دیدبان حقوق بشر سوریه گفت، موشکباران اسرائیل علیه کانتینرهای مهمات در بندر لاذقیه انجام شده است.
مجری:
 وقتی پای پاسخ دادن به  اسرائیل در میان باشد رژیم اسد و دوست ایرانیش بجای عمل به شعار دادن توصیف می‌ شوند. رژیم اسد همواره می‌گوید وقتی اسرائیل مناطق غیر نظامی در سوریه را مورد هدف قرار میدهد  حق پاسخگویی برایش محفوظ است. همچنین ایران اغلب به شلیک گلوله‌های کور به سمت منطقه جولان سوریه بواسط بازوهایش در حزب الله لبنان اکتفا می‌کند. در سال جاری اسرائیل، سوریه را 30 بار مورد هدف قرار داد و به 70 هدف حمله کرد که به کشته شدن 130 نفر راه برد. این اعداد در گزارش دیدبان حقوق بشر سوریه قید شده که بر مستند کردن همه حملات اسرائیل و ضایعات برجای مانده انسانی و مادی متکی است. در ترازوی مقایسه این دومین دستاورد بزرگ حملات سالیانه بمبارانهای اسرائیل علیه سوریه بعد از سال 2020 می‌باشد. در سال 2020، فقط در یک دور 39حمله انجام شد. از سال 2018 اسرائیل افزایش تنش علیه سوریه را با بهانه‌های مختلف از جمله جنگ با نیروهای رژیم ایران متوقف نکرده است و بنظر می‌رسد که حمله به مواضع رژیم ایران با چراغ سبز روسیه انجام می‌گیرد تا به این ترتیب از نقش ایران در سوریه بکاهد. حتی طرف آمریکایی از این حملات ممانعت به عمل نمی‌آورد ضمن اینکه اقدام اسرائیل را با حق دفاع مشروع از خود و منافعش در قبال هرگونه تهدید توجیه می‌کند. آمریکا در این رابطه به اعداد و ارقام دیدبان استناد می‌کند. شایان یادآوریست که حملات اسرائیل باعث کشته شدن تعدادی از نیروهای حزب الله و فاطمیون و زینبیون و شبه نظامیان دیگر عراقی شده است. همچنین در میان نتایج این حملات باید به منهدم کردن اهدافی وابسته به رژیم اسد و شبه نظامیان ایران در میان ساختمانها و انبارهای سلاح و مهمات و مقرها و خودروها را باید خاطرنشان کرد. این درحالیست که حملات فوق بین دمشق و نواحی استانی آن و حمص و قنیطره و لاذقیه و دیرالزور و حما و سویدا و حلب انجام می‌شود. با توجه به این امر، دیدبان خواستار کنارگذاشتن غیرنظامیان از درگیریهای منطقه‌ای شد. به همین دلیل بر ضرورت اخراج رژیم ایران و شبه نظامیان آن در سوریه به روشهای مختلف به شرط آنکه حملات فوق زندگی غیر نظامیان را  تاکید کرد.   

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند