۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

رئیس سابق موساد می گوید حملات اسرائیل به سایت های هسته ای ایران "باید روی میز باشد"

 


تایمز اسرائیل ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱


یوسی کوهن می‌گوید که یک توافق «خوب» هم‌چنان می‌تواند از دستیابی تهران به بمب جلوگیری کند. رام بن باراک، معاون سابق آژانس جاسوسی، می‌گوید توافقی مشابه توافق سال۲۰۱۵ “غیرقابل قبول” است.

چند روز قبل از تجدید مذاکرات هسته‌یی بین تهران و قدرتهای غربی، رئیس سابق سازمان جاسوسی موساد روز پنجشنبه گفت، گزینه حمله نظامی اسراییل به سایت‌های هسته‌یی ایران، باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد.

یوسی کوهن به سایت خبری وای نت گفت: «حملات مستقل به سایت‌های هسته‌یی، اگر ایران در این مسیر قرار گیرد که موجودیت ما را به خطر می‌اندازد، حتما، باید روی میز باشد – بدون تردید».

در حالیکه گفتگوهای مورد حمایت اروپایی‌ها در تلاش برای امضای یک توافق جدید با تهران به‌دنبال توافق ضعیف شده قبلی در ۲۰۱۵ قرار است روز دوشنبه از سرگرفته شود، کوهن گفت: «یک توافق خوب می‌تواند از دستیابی ایران به بمب جلوگیری کند و یک توافق بد، مانند آنچه در گذشته امضا شد، نمی‌تواند آن را به‌طور کامل انجام دهد».

کوهن افزود: «اصل مطلب این است که ما باید توانایی‌ها را از ایران بگیریم زیرا نمی‌توانیم انگیزه‌های آن را از بین ببریم».

رام بن باراک، معاون سابق سازمان جاسوسی و در حال حاضر رئیس کمیته قدرتمند روابط خارجی و دفاعی کنست، روز جمعه گفت که اگر قدرتهای جهانی بر سر توافقی مشابه توافق 2015 به توافق برسند، این مانع از تبدیل شدن ایران به یک کشور در آستانه هسته‌یی نمی‌شود.

این برای اسرائیل غیرقابل قبول است. بن باراک به رادیو ارتش گفت: ما به آمریکایی‌ها نسبت به این موضوع هشدار می‌دهیم و به آنها می‌گوییم که با آن کنار نخواهیم آمد.

بن باراک، مانند کوهن، هم‌چنین گفت که حملات نظامی در حال بررسی است، اما “فقط زمانی باید استفاده شود که انتخاب دیگری وجود نداشته باشد”.

او گفت: «من فکر می‌کنم اروپایی‌ها تمایل کمتری به این موضوع دارند».

زمانی که شما بدون ترس از بدتر شدن اوضاع به مذاکره می‌آیید، بسیار قوی وارد می شوید. شما باید برای ایرانیان روشن کنید که اینجا چه کسی دارای قدرت واقعی است»… .

این گزیده ای از متن مشروح است

:منبع

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند