۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

بنت: در صورت بازگشت ایالات متحده به توافق ایران، اسراییل به این توافق متعهد نخواهد بود

 


اورشلیم پست ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱


نخست وزیر نفتالی بنت روز سه‌شنبه گفت، حتی اگر ایالات متحده به توافق ۲۰۱۵ ایران برگردد، اسراییل آزادی خود برای اقدام علیه ایران را حفظ خواهد کرد.

بنت گفت، «مقابله اسراییل با ایران در واقع همان نبرد جهان علیه یک رژیم تندرو اسلامی است که خواهان هژمونی شیعه تحت یک چتر اتمی است. ما امیدواریم که جهان چشم خود را نبندد، اما اگر هم ببندد، ما طرحی برای بستن چشمان خود نداریم».

بنت گفت که برهه زمانی فعلی «پیچیده» است، زیرا (مشاجراتی) حتی با بزرگترین متحدان اسراییل وجود دارد.

بنت ابراز داشت، «حتی اگر یک بازگشت به توافق با ایران موجود باشد، اسراییل بخشی از آن نخواهد بود و تعهدی نسبت به آن ندارد».

بنت گفت، توافق برجام  پس از ۲۰۱۵ برای سیستم دفاعی اسراییل، مانند «یک قرص خواب آور» عمل کرد که منجر به آمادگی کمتر برای حمله شد.

وی گفت، «ما اشتباهات دفعه پیش را تکرار نخواهیم کرد، که آن توافق ما را در خواب برد. ما آزادی عمل خود را حفظ خواهیم کرد».

این گزیده ای از متن مشروح است

:منبع

https://www.jpost.com/breaking-news/iran-has-surrounded-israel-with-its-proxies-bennett-685750

Comments

Popular posts from this blog

تهاجم و انفجار در ستاد فرماندهی ناحیه بسیج سپاه رباط کریم در تهران

اپوزسیون ایران: نه به فرار جنایتکاران رژیم آخوندی..آنها بایستی بخاطر قتل عام 1988مورد حسابرسی قرار بگیرند