۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

با دیدار در کاخ سفید، بایدن و بنت فصل جدیدی در روابط آمریکا-اسرائیل می‌گشایند

 


به قلم: ان گیران، شان سولیوان

پرزیدنت بایدن روز جمعه نخست‌وزیر جدید اسراییل نفتالی بنت را در کاخ‌سفید مورد خوشآمدگویی قرار داد…

بایدن قول حمایت ”قوی“ از اسراییل و ادامه پشتیبانی از سیستم گنبد موشکی [آهنین-م] دفاعی را داد…

مذاکرات برای ابقای توافق به‌نظر متوقف می‌رسد و دو رهبر روز جمعه روی یک هدف مشترک برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتمی متمرکز بودند.

بایدن گفت، ”ما دیپلماسی را اول قرار می‌دهیم تا ببینیم ما را به کجا می‌برد. اما اگر دیپلماسی شکست بخورد، ما آمادهٴ رو آوردن به سایر گزینه‌ها هستیم“ .

جن ساکی سخنگوی کاخ‌سفید وارد جزئیات نشد که منظور بایدن چیست…

رویکرد بنت در رابطه با ایران بیشتر بر سر روش تا محتوی با نتانیاهو اختلاف دارد. دولت وی به مقامات آمریکایی اطمینان داده که کاخ‌سفید را دور نخواهد زد و یا به‌صورت علنی به موضع آمریکا انتقاد نخواهد کرد، و به‌نظر نمی‌رسد که بنت مخالفت طولانی‌مدت جمهوریخواهان با طرح ایران را تشویق کرده باشد.

نتانیاهو به‌خاطر هدایت حمایت آمریکا از اسراییل به یک حمایت تک حزبی به‌جای دو حزبی در خود اسراییل و در آمریکا مورد انتقاد بوده است. این موضوع در حالی‌که دمکرات‌های لیبرال در آمریکا بیش از‌پیش نسبت به نقض حقوق بشر فلسطینیان توسط اسراییل رویکرد انتقادی در پیش می‌گیرند، جدی‌تر هم شده و برخی خواستار کاهش سطح روابط آمریکا با اسراییل شده‌اند…

این تغییر در دینامیزم طی درگیری نظامی اسراییل در نوار غزه در اوایل امسال مورد توجه بود. نه تنها دمکرات‌های لیبرال به‌شدت به اقدامات اسرائیل انتقاد کردند، بلکه هواداران سفت و سخت قدیمی اسرائیل، از جمله رهبر اکثریت سنا چارلز شومر و رئیس کمیتهٔ روابط خارجی سنا رابرت منندز گفتند که آنها همواره حمایت بی‌قید و شرط از اسراییل به‌عمل نخواهند آورد.

حتی بایدن که از بسیاری در حزب خود نسبت به بهم ریختن روابط با اسراییل محتاط‌تر است میزانی آمادگی برای به چالش کشیدن اسراییل از خود نشان داد تا فشار روی فلسطینیان را کاهش دهد.

این گزیده ای از متن مشروح است

:منبع

https://www.washingtonpost.com/gdpr-consent/?next_url=https%3a%2f%2fwww.washingtonpost.com%2fpolitics%2fbiden-naftal-bennett-israel%2f2021%2f08%2f27%2f58a1815c-066b-11ec-a654-900a78538242_story.html


Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند