۱۳ عملیات در جم (بوشهر)، اصفهان، تهران، گچساران، سراوان، اراک، کرمانشاه، آبیک قزوین، بهشهر، کاشان، چالوس و کرج

Image
  بیست اعدام جنایتکارانه در ۵روز از ۹ تا ۱۳اردیبهشت در زندانهای گوهردشت، میناب، نیشابور، بندرعباس، مشهد، بیرجند، ایرانشهر و زاهدان شامل ۱۴هموطن بلوچ از جمله ۲زن (یکی از آنها ۳۹ساله و مادر ۵ فرزند) برای ارعاب و سد بستن در برابر قیام‌ها پاسـخ کانون‌های شورشی به خامنه‌ای و ارعـاب با آتـش و عملیـات ضـد اختنـاق انفجار و به آتش کشیدن یک شعبه قضاییه جلادان در جم بوشهر به آتش کشیدن قضاییه جلادان، تعزیرات حکومتی در گچساران انفجار و به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۱ اصفهان به آتش کشیدن شهرداری غارتگر در منطقه ۱۰ تهران انفجار و به آتش کشیدن پایگاههای بسیج سپاه پاسداران در سراوان و اراک به آتش کشیدن کمیته امداد خمینی ملعون در سراوان به آتش کشیدن بنر حجاب اجباری در چالوس به آتش کشیدن ستاد جاسوسی وزارت اطلاعات در کرج به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و جلاد سلیمانی در آبیک قزوین، بهشهر، کاشان و کرمان در یوتیوب به ما بپیوندید Iran panorama _Persian https://www.youtube.com/channel/UCykMKoJzwJKTyDBXGCG0WDw

آمریکا حمله حوثی ها به فرودگاه بین المللی ابها را محکوم می کند

 



العربیة- ۳۱اوت ۲۰۲۱

بلینکن گفت حملات حوثی‌ها «باعث تداوم درگیریها، استمرار آلام مردم یمن و به خطر افتادن تلاشهای صلح در موقعیتی حساس می‌شود».

دیپلماتهای عالیرتبه آمریکا ساعاتی پس از حمله حوثیهای مورد حمایت ایران به فرودگاه ابها در عربستان سعودی با یک پهپاد مجهز به بمب، آنرا محکوم کردند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: «ایالات متحده قویاً حمله اخیر حوثی‌ها علیه عربستان سعودی را محکوم می‌کند. حمله‌یی که فرودگاه غیرنظامی ابها را هدف قرار داد و باعث زخمی شدن ۸شهروند و صدمه زدن یه یک هواپیمای مسافربری گردید».

سرتیپ ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف روز سه‌شنبه گفت در جریان رهگیری یک پهپاد که فرودگاه بین‌المللی ابها را هدف قرار داده بود، هشت تن از کارکنان فرودگاه زخمی شدند.

… بلینکن هم‌چنین حمله حوثی‌ها به مأرب که یکی از آخرین پایگاههای دولت یمن بود را مورد انتقاد قرار داد.

وی گفت: «این حمله‌ی بدون نتیجه، با چنین قیمت گزافی تنها بحران انسانی یمن را تشدید می‌کند». وی هم‌چنین اضافه کرد «حملات حوثی‌ها «باعث تداوم درگیریها، استمرار آلام مردم یمن و به خطر افتادن تلاشهای صلح در موقعیتی حساس می‌شود».

… لغو تحریم‌های حوثی‌ها و حذف آنها و مقامات رسمی‌شان از لیست تروریستی، منجر به جسارت قابل‌توجه آنها شده است.

این گزیده ای از متن مشروح است

:منبع

https://english.alarabiya.net/News/gulf/2021/08/31/US-condemns-Houthi-attack-on-Saudi-Arabia-s-Abha-International-Airport

Comments

Popular posts from this blog

مصاحبه خانم کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین که سلاح بدست گرفته است

وقتی عراق بازمی‌گردد

کارشناسان، سایر گزینه های بایدن را در برخورد با ایران بررسی می کنند